miercuri, 24 august 2011

Prima cafea, un vis, savoare si doar eu

Ma gandesc de 3 zile sa scriu…nu stiu ce, nu stiu despre ce…doar sa scriu..nu stiu nici de ce….dar o sa scriu. O ceasca de cafea, o hartie, un pix, liniste si doar eu cu gandurile mele…suna romantic…ma trezeste tehnologia din visul meu, si imi dau seama ca da, voi scrie in epoca laptop-urilor si a internet-ului cu ajutorul degetzelelor, atingand usor  niste taste, imi place zgomotul lor, e un must la care nu voi renunta si nici voi dragii mei, nu-i asa?
Atatea la care nu renuntam…eu insa in drumul meu, am renuntat la vise, am uitat sa visez si ce tampenie, discutam zilele trecute cu o prietena de visele copilariei, si stau acum si ma gandesc ca imi imaginam altfel viata la 24 de ani. Si ce vise frumoase mai aveam….si daca inchid ochii ma gandesc, ce vise frumoase am inca, dar mi-e atat de frica sa inchid ochii, si de ce? Pentru ca mi-e atat de frica sa cred in visele mele.

Imi e uneori atat de dor, de mine incat ma pot regasi doar visand.
Atat pt azi…si da inchid ochii si visez!!!! Tu ce faci???

8 comentarii:

  1. Eu ma simt emorionata de mesajul tau! Faptul ca ai inceput sa scrii imi arata ca ai inchis deja ochii, ai visat iar acum incepi sa-ti vezi visul cu ochii. Inceputul arata bine. Ai prins curaj, acuma inchide-i din nou! Ce vezi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea...vad tot ce vreau...e o lumea doar a mea in care totul se misca in ritm de cantec azi, maine pe o partie de inghetata...si in urmatoarele luni fiind aici pe blog, strigand in gura mare : "Da, sunt fericita!!! Ma simt iubita si radiez! Sunt eu!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Ascultand parca cafeaua si parca lasand degetele usor pe tastatura poti simti freamatul zilelor care au fost acolo pentru tine. Stii cine sunt pentru ca stii cine esti si visele adie usor pe petale si totul strafunge in vise adanci.
    Simtira se poate schimba la fel si visele, o vapaie poate ajunge flacara, un licurice poate aduce bezna acolo unde de multe ori doar intunericul a tronat. A fi tu sau a visa ? Ce inseamna pana la urma daca tu alegi sa zbori , poate doar totul.
    Nu sa pierdut nimic in momentul in care s-a ales ca lacrima sa curga asa si cum degetele au apasat suav tastatura delicata in insemnatatea cuvintelor. Da poti purta totul inainte, nu arunca si crie, compune, redescopera asemeni luminii care o dat. Cineva va fi mereu sau poate doar o umbra, a fi un vis inseamna a fi acolo in visarea ta pe care o adori si pe care o cunosti atat de bine. Nu este timpul decat sa traiesti visul :) asta am constatat ca este cel mai greu odata ce il atingi si chiar daca dureaaz trei zile el poate ramane intiparit o eternitate.
    Eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey tu! Cautam zilele astea o pofta de cafea, noi sperante pentru a mai scrie, asteptam un semn pentru a mai visa, stiu cine esti...si cu fiecare zi ce trece sunt tot eu, aici, oriunde, acolo...pentru cine are nevoie de mine! Chiar daca nu beau cafea in fiecare zi, sa se inteleaga...nu scriu in fiecare zi, sunt aici pentru tine si pentru mine, si pentru cine are chef de o cafea, astept o invitatie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Fetelor!
    Observ ca discutiile pe acest blog se invart in jurul unei cesti de cafea.
    As vrea sa postez si eu viziunea barbatilor referitor la femeile din jurul lor expuse daca nu la o ceasca de cafea poate la o bere pe terasa.
    Femeia este un lucru greu de cunoscut de mintea masculului de rînd. E privită cu o teamă mistică, la fel ca şi fulgerul şi vulcanii. Şi, la fel ca şi acestea, omul obişnuit are nevoie să le înţeleagă. Astăzi voi demonta patru mituri legate de aceste creaturi minunate fara de care noi nu putem trai.
    1.Femeile se orientează mai slab în spaţiu decît bărbaţii pentru că sunt proaste. – fals
    Femeile se orientează prost în spaţiu pentru că se orientează excepţional în timp.
    2. Femeile au vederea periferică mult mai bună decât bărbaţii - parţial adevărat
    Întradevăr, femeile văd mai bine în lateral, dar asta nici nu apucă să compenseze faptul că femeile nu pot vedea prin sticlă şi că nu se pot uita în sus. Ca să vadă ce e deasupra lor ele sunt nevoite să încline capul la dreapta pînă cînd urechea se lipeşte de umăr şi apoi să rotească de gât spre stînga
    3.Femeile nu se pricep la matematică pentru că sunt proaste – fals
    Femeile nu se pricep la matematică pentru că au nevoie de un anumit tip de concretizare a elementelor pe care le calculează. Spre exemplu, dacă Ana are 6 mere jumătate şi mai găseşte 3 mere jumătate, o femeie niciodată nu o să poată deduce că Ana are în total acum 10 mere. Dar dacă Ana are 6 pantofi jumătate şi mai găseşte 3 pantofi jumătate, femeia îşi va da seama imediat că Ana are zece pantofi dintre care unul trebuie reparat.
    4.Femeile trebuie ajutate pentru că sunt mai fragile şi mai puţin descurcăreţe decât bărbaţii – fals
    De fapt ele sunt la fel de puternice şi descurcăreţe ca noi. Nu e nevoie să le ajuţi. Doar vor să vadă dacă eşti destul de unealtă încât să le cari poşeta şi să le scrii două paragrafe din referatul la economie. Ar putea şi singure dar vor să vadă dacă te pot convinge să o faci în locul lor. Că dacă da, poate eşti şi destul de prost încât cine ştie, în viitorul mediu să fii dispus să le creşti şi copiii şi să crezi că-s ai tăi, deşi cam seamănă cu mine.
    Ce încerc eu să zic este că diferenţa principală între bărbaţi şi femei este că dacă îi arăţi o drăcovenie nouă unui bărbat, el o să se gândească „Ce e asta şi, mai important, la ce foloseşte?” Pe când o femeie se va gândi „Chestia asta arată sau nu bine şi, mai important, arată bine pe mine sau mă face să par grasă?”.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna tu!
    Nu-mi place ca te-ai adresat cu buna fetelor...nu e numai un blog de fete:P dar...adooorr ca ai dreptate in tot ce zici si daca ar fi sa fie un blog doar al fetelor am vrea sa fi una de a noastra :))
    Imi dau seama, anonim, ca prin cele pe care le-ai scris iubesti femeia si tot ce reprezinta ea cu toate bune si alea rele care sunt tot bune, te invitam sa savurezi o cafea cu noi si maine, si cu alte ocazii, si inainte de un chef, si dupa o petrecere, si cand ti-e pofta, si cand nu.... si o cafea amara...din cand in cand

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna !
    Ma simt onorat sa ma invitati la o ceasca de cafea. Cu siguranta nu refuz o asemenea ocazie. Nu am vrut sa fiu rau ci am vrut de fapt sa postez o imagine a femeii vazute de barbati in general. Intradevar iubessc femeia la fel de pasional cum iubiti si voi barbatul de langa voi sau poate cel imaginar.
    Un lucru este sigur insa: nu exista femeie perfecta precum nu exista nici barbat perfect.
    Prin acceptarea defectelor reciproce putem face ca viata sa devina armonioasa iar cuplul sa devina un tot unitar.
    Nu pot folosi acele cuvinte mari pe care voi le impachetati atat de frumos, nu din cauza nepriceperii ci poate din cauza orgoliului masculin dar un lucru este cert... Va iubesc!!! pentru ca dati nastere copiilor nostri, Va iubesc!!! pentru ca ne oferiti momente deosebite si placeri nemai intalnite, Va iubesc!!! pentru ca existati. :)
    Acelasi...

    RăspundețiȘtergere