joi, 10 noiembrie 2011

O cafea cu savoare de ciocolata

Vino la o cafea cu gust de ciocolata!
Astazi, ne asteapta un meniu dulce impreuna, cum ar fi o cafea cu gust de ciocolata. Nu stiu de ce, dar atunci cand ma gandesc la ciocolata, ma gandesc si la un strop de iubire, asa ca trage tu concluziile si profita de invitatia mea!

Te invit sa iubim! Sa vorbim astazi la cafea, despre acest sentiment atat de special pentru noi toti. Fie ca ne iubim familia, copii, animalutzele noastre, persoana iubita, nu am putea trai pe acest pamant fara acest sentiment minunat, nu-i asa? Sunt atatea citate despre acest sentiment si fiecare dintre noi il simtim intr-un fel sau altul, il daruim si il primim.
Astazi, ne savuram cafeaua ii adaugam un strop de iubire, putina speranta si vom ajunge zambim pentru ca stim si noi sa traim acest sentiment. "Cei care nu au încercat niciodată intimitatea profundă şi nici apropierea iubirii reciproce fericite, au pierdut cel mai mare lucru pe care îl are viaţa de dăruit." – Bertrand Russell

Astazi te invit sa ne simtim egali:
"Dragostea ii face pe oameni sa se simta egali." -F. Dostoievski

Te chem sa imi spui daca crezi ca:
"Iubire este când fericirea celuilalt este mai importantă decât fericirea ta". – H. Jackson Brown

Acestea sunt cateva din citatele despre iubire care ma fac sa zambesc si sa simt ca asa e....cum ne spun mari filozofi,...restul e can-can...:))) inca imi savurez cafeaua care are mai multa ciocolata in compozitie decat cafea, deci nu-mi ramane numai decat sa visez...
Bye! pt astazi

Sa ai parte de o zi de ciocolata!


4 comentarii:

  1. intradevar tot ceea ce scrii este atat de profund in cat ma intrebam daca mai exista persoane in aceasta lume sa poata iubi cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce am scris nu e neaparat profund, mai degraba textul e condus de citatele frumoase pe care le-au trait altii....dar cu siguranta exista oameni care pot sa iubeasca cu adevarat! Important e sa stim sa iubim, sa o facem chiar daca in unele momente doare, chiar daca unii nu ne merita iubirea,...stii, vom fi cu atat mai fericiti cu cat in jurul nostru facem cat mai multi oameni fericiti si ne inconjuram de iubire si happynesssss:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea este ceea ce faci pentru altcineva si nu pentru tine. Iubirea este o stare in care fericirea altei persoane este esentiala pentru a ta. Iubirea nu se poate defini intr-o singura formula,findca nimeni nu iubeste identic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru unii cafeaua incepe de dimineata si pentru altii cafeaua reprezinta desfatarea de seara,

    Iubirea la o cafea pentru mine a inceput seara cand am deschis ochii si am constatat ca aroma cafelei zboara frivola printr-o camera goala purtata de amintiri. Am preparat cafeaua si m-am gandit la toate cliele trecute parand ca simtirea si gandurile aluneca usor intr-o strafulgerare dulce amaruie care ma facea sa-mi musc buza de jos sa vad daca mai traiesc.
    Frumos subiect si frumoase sunt si lucrurile, poate doar o aroma care se simtea seara in adancirae gandurilor.
    Iubirea poate fi totodata simtita, alteori simtita si in cele din urma putem ramane sa o savuram inceul cu incetul ca si cum fiecare boaba de cafea, fiecare picatura si fiecare sorbitura a facut-o speciala.
    Eram eu dimineata cand savuram clipele, eram purtat de val cand invatam primii pasi, am fost un alt om cand am iubit cu adevarat si am simtit gustu amarui cand ceasca a ramas giala.
    Oare suntem prinsi in iubire dar a iubi oricat de covarsitor poate parea ne mentine pe noi asa cum sorbitura de cafea ne permite sa parem bositi dar totusi sa fim energici. Psiunea ncepe de dimineata si de ce nu nu se termina niciodata, Am putea vorbi despre pasiune, dar lucrurile la care cugetam adeseaori se fac cu iubire.
    Noapte buna mesager de subiecte si asteptam urmatorul articol pierduti si savurand cafeaua, obiceiurile se mai scimba, (TC)

    RăspundețiȘtergere