marți, 24 ianuarie 2012

Iti multumesc!

"A iubi inseamna a darui mereu,pana ce simti ca te stingi.Si totusi,daruind iubire,nu te mistui,ci...traiesti!" un citat gasit undeva, scris de catre cineva...il stim multi dintre noi cu siguranta... Multumesc!tuturor celor care imi ofera iubire si primesc iubire din partea mea :*


Astazi m-a trezit telefonul...nu, nu era alarma, uit sa pun alarma pt ca in fiecare dimineata primesc un telefon important "de trezire" care sa imi aminteasca ca incepe o noua dimineata, o noua zi de mers la serviciu, responsabilitati, si apoi la final...un "imi e dor de tine, abea astept sa ne vedem"...si ma trezesc...sau mai motai putin prin pat...astept alte telefoane de suflet, sau mesaje...cu "hai sa incepem o saptamana minunata impreuna, zambind, fericite! te sun mai tarziu sa iesim la o cafea!" sau "draga mamii cum te simti astazi? cum e la lucru? ce ai mai facut? cand vii acasa?" sau poate "offf tati...iar nu ai mancat ieri de 3 ori? pai ti-am tot spus sa ai grija de tine! nu intelegi..o sa ajungi la varsta lu' tati si o sa iti para rau ca nu m-ai ascultat, o sa iti aduci aminte....."...in fiecare zi...sunt alaturi de mine oameni, oameni minunati, deosebiti, ingeri trimisi pe pamant pentru a avea grija de sufletul si de inima mea.
    "Obisnuieste-te sa le mulţumesti dinainte ingerilor pazitori... spre a-i obliga mai mult să iti fie de ajutor." "Sfantul Josemaria Escriva"
Am citit undeva ca inainte ca sa ajungem in forma fizica, pe pamant, suntem ingeri si noi luam o decizie catastrofala ;)...aceea de a ne alege familia! Eu simt ca, nu as fi putut alege o familie mai frumoasa decat a mea. Asa cum e ea! sunt greutati in lumea reala peste tot, la fiecare pas, dar iubirea si frumusetea cu care sunt inconjurata chiar si intr-o cearta in familia mea e minunata! Imi doresc doar sa le spun parintilor mei, fratelui meu, matusii mele, vecinei mele - careia ii zic "Babi Mura" si e mai mult decat o bunica pt mine...(pt ca doar ei mi-au mai ramas), imi doresc sa le spun, la o cafea, de fiecare daca cand o sa am ocazia, cat de mult ii apreciez, ii iubesc si le multumesc pentru persoana care sunt astazi, le multumesc pentru ca pot fi EU!
Cu siguranta am si cei mai deosebiti prieteni, oameni fara de care cafeaua mea ar fi amara, viata ar fi anosta si motivele de a merge inainte ar fi banale, sau nu ar fi...
Va multumesc! As vrea sa va pot spune numele fiecaruia dintre voi si sa va spun ca fiecare dintre voi e o combinatie de cafea care...imi da energie, putere, intelegere, dragoste, liniste...tot ce pot sa fac, insa, astazi, este sa va multumesc pentru ca existati!

"Ca un om sa iubeasca pe altul e probabil cea mai grea sarcina care ne-a fost incredintata, sarcina suprema, examenul final, opera pentru care toate celelalte sunt doar un preludiu…. Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca, sa devina cineva, sa devina o lume el insusi de dragul cuiva." - Rainer Maria Rilke

Cafea de astazi e in semn de multumire...Va multumesc! Multi pupici si multa iubire :*

12 comentarii:

  1. Very touchy :) nice.. :D Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat !!!
    Prin tot ceea ce scrii esti la fel de deosebita si sensibila ca intotdeauna cu cei din jur si pe buzele carora ori in mintea carora esti zi de zi.
    Te voi sfatuii doar sa ramai aceeasi pentru ati putea si noi multumi la randul nostru ca existi!
    Iar eu ma voi semna la fel...
    ACELASI !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acelasi tu...de data aceasta te-ai semnat cu litere mari...ACELASI...si pentru mine asta inseamna un semn de intrebare, inseamna ca imi atragi atentia oare???
      NU STIU INCA CINE ESTI! nu m-am prins...si acum o zic si eu cu litere mari, stiu doar ca vei ramane ACELASI si ITI MULTUMESC! Astept sa imi mai scrii...sa comentezi, la tot ce iti face placere...Mi-am indreptat atentia asupra unor persoane din viata mea si le-am "acuzat" ca sunt "acelasi" dar m-am inselat...eu raman aceeasi, mereu altfel dar ACEEASI pentru tine, pentru cei pe care ii iubesc, pentru familie, pentru prieteni...dar oare tu (cine) esti?... acelasi? sunt 2 intrebari ...astept raspuns....nu ma supar daca folosesti la fel, jocuri de cuvinte...insa cred ca merit indicii
      O zi minunata!

      Ștergere
    2. DRAGA Gianina ( imi permit sa iti spun asa pentru ca imi esti intradevar foarte draga ) iti raspund la prima intrebare si iti spun ca nu am incercat sa ies in evidenta semnandu-ma cu majuscule ci doar din intamplare... in acelasi timp nu vreau sa iti atrag atentia mai mult decat merit. Chiar daca ai sti cine sunt nu cred ca ne-ar ajuta foarte mult... asa ca voi continua sa iti savurez cafelele tale deosebite.
      Iti multumesc ca vei ramane si tu aceeasi si inclusiv pentru mine... desii... TU pentru mine vei ramane intradevar ACEEASI, "UNICA"
      In incheiere eu iti iti doresc nu doar o zi minunata ci O VIATA MINUNATA in continuare!!!
      Ma voi semna din nou:
      ACELASI

      Ștergere
    3. Dragule ACELASI...ma simt obligata sa iti raspund la fel,...pentru ca iti sunt draga...;)
      Incep si eu prin a-ti ura o viata calduroasa cu multe zile de primavara! Unii ar spune ca sunt "lame" ce zici? Sa fim de acord cu ei sau sa nu ne pese si sa scriem in continuare?

      Ștergere
    4. Buna !
      A trecut ceva timp dar poate nu destul... Iti multumesc pt cuvintele calde. Referitor la cei ce vor "lame" eu ii sfatuiesc sa le foloseasca cu atentie !!! Pana la urma si dragostea poate devenii o lama. Te poti intreba cu siguranta de ce aceasta comparatie??? Dar este foarte simplu de inteles pentru ca o dragoste sincera dar poate inteleasa gresit ori interpretata intr-un anumit mod se poate transforma intr-o lama. Asemanarea este izbitoare atunci cand privim o lama tinuta intre degete sau privim in ochi persoana care pana nu demlt o consideram singura persoana care near putea intelege vreodata dar nu a fost asa.
      Voi fi mereu AICI !
      Voi fi mereu ACELASI !

      Ștergere
    5. da...doar ca nu erau lame...era cuvantul "lame"...din engleza, dragul meu prieten, acelasi...tradus in anumite situati patetic...sa zicem...asa ca, daac unii ar zice ca sunt..."lame"...ce le raspundem...sunt sau nu?

      Ștergere
    6. Ma gandeam ca vorbim toti aceeasi limba... Acum inteleg, (sunt blond) eu zic sa nu dai importanta lucrurilor care chiar nu merita!
      ACELASI!

      Ștergere
    7. in fine,...si eu am presupus ca ai citit si alte comm de pe aici si ai vazut despre ce e vorba...this is it! like to be lame, and wonderfull, & beautiful, & nice...& everything I want...I am my own&only master :)

      Ștergere
    8. TE-AI DUS…

      Te-ai dus
      Si nu mai vii…
      Te-ai dus
      Si nu-mi mai scrii…
      Doar o data as fi vrut
      Ca sarutul tau fierbinte
      Doru-mi sa-l alinte,
      Ca sa am ceva de tinut
      O viata întreaga aminte…
      Si nici nu ti-as mai fi cerut
      Sa pronunti cele doua
      Magice cuvinte,
      Daca-n ochii tai umeziti de roua
      As fi citit aceleasi simtaminte…
      Te-ai dus
      Si ai luat cu tine
      Magia clipei care nu mai vine,
      Iar viata, pentru mine,
      E iar la fel de banala,
      Cum era si înainte
      De întâlnirea noastra exceptionala.
      Asadar, de ce m-as plânge
      Ca inima mi se frânge?
      A fost… cum n-a fost sa fie,
      Dar a fost ca o vulcanica eruptie
      În adâncul unui ocean de tragedie…

      In amintirea acelei pe care am cunoscu-to in urma cu un an chiar de 8 martie !!!

      Ștergere
  3. Este seara si poate au fost multe raspunsuri si multe de facut , o parte din viata sa terminat si anul acesta cu fiecare simtire ma face sa ajung mai departe sau mai aproape:) ma simt poate fara munca pentru ca sunt si am fost fortat sa plec :) poate doar de imprejurari ca atunci cand o usa se inchide se duc altele.
    Indicii nu caut dar ascult acuma http://www.youtube.com/watch?v=nbmQSXiVsgs si tot la ce ma gandesc este ca trebuie sa imi urmez destinul de care pentru prima data dupa foarte mult timp este diferit si este plin de atat de multe. Prinzand a fi la un moment dat veveritoi sau de ate ori doar un tip care radea in vant. Ce se intampla anul acesta nu imi dau seama , dar tot ce simt este ca nu ma insel cu nimic in ceea ce ma priveste si asta acuma reprezinta independenta.
    Te invit la o cafea numai ca nu prea beau in defavoarea unui ceai bun:) ar acuma la serata de filme bem Pepsi Twist. Vorbesti inca mult de iubire dar sentimentele sunt diferite si in profunzime si in simtire si daca ne dorim sa zburam o facem cu inima deschisa si cu sufletul la fel. Anonim ne dorim sa fim dar stiulul specific ne precede, muzica, viata experienta si de ce nu simtirea de care ne-am legat atat de mult. Sunt eu am fost eu dar ceva s-a intamplat de mi-am recapatat independenta in ganduri si in simtire, probabil faptul ca nu imi mai este frica de nimic. Acuma te invit la o simtire si in curand la a fi eu recreeat. Totul este posibil si nimic imposibil asa ca zboara:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-as spune ceva,
    despre noi,
    despre zapada de-afara,
    despre dragostea mea.
    Ti-as spune ceva,
    orice,
    numai sa nu creasca iarba tacerii intre noi.
    Ti-as spune ceva,
    ce-ai stiut,
    sau ce stiu,
    dar a-nceput sa creasca iarba tacerii intre noi
    si s-au ratacit sunetele din cuvantul tarziu.

    RăspundețiȘtergere