duminică, 15 ianuarie 2012

Lapte, un strop de cafea, frisca, si totul cu aroma de....tine

De cateva zile...e lapte, e cafea, e frisca, e zahar, e iarna, e frig, e tot ce vreau eu! E chiar TOTUL....e combinatia perfecta pentru mine...esti TU, o ooo cafea dulce cu de toate...cu tot ce vreau, cand vreau, cum vreau, unde vreau...
M-am oprit in sfarsit si am inceput din nou sa traiesc!
Am tras aer adanc in piept emotionata, dar totusi am gustat si ce dulce e speranta, cat de dulce esti tu....o cafea....atat de....si totusi existi, te-am gustat de atatea ori in ultimele zile, si te savurez din ceasca mea preferata, visarea...
Vreau sa iti multumesc pentru fiecare atingere, pentru fiecare sarut, pentru fiecare privire, pentru fiecare orice tot pe care mi-l oferi, e cu mult zahar, lapte, speranta,  are exact ce imi place si doza necesara si din acest motiv esti cafeaua mea preferata de care am nevoie in fiecare dimineata sa ma trezesc, in fiecare dupa amiaza sa prind putere, in fiecare seara sa simt ca existi doar pt mine, acum k ne-am cunoscut...a da si..la fiecare 5 min, in ganduri...dar doar putin, de gust. Esti aici si stiu ca orice s-ar intampla vei ramane cafeaua mea, din fiecare zi!

Noapte buna!

2 comentarii: