miercuri, 19 septembrie 2012

Noi nu mai stim...

Da...si o ma supar pe mine si poate chiar pe tine daca zici ceva...dar astazi o sa scriu despre tristete....e blog-ul fericirii mele dar astazi...tristetea mi-a facut cu ochiul...nu a mea tristete, neaparat...ca sa nu le dau satisfactii celor ce abia asteapta o lacrima de-a mea :)))
Am afirmat de atatea ori ca e blogul pe care imi voi asterne cele mai frumoase ganduri, dar nu stiu cum se face ca am chef sa scriu in momente de tristete mai mult decat atunci cand sunt fericita...parca fericirea nu poate fi descrisa in cuvinte. Dar tristetea, ea e o boala idioata, care se instaleaza repede...nu te lasa sa dormi noaptea, iti provoaca palpitatii, te inteapa acolo unde doare mai tare, te urmareste peste tot, nu te lasa sa muncesti, te ajuta sa iti pierzi concentrarea, rabdarea, nerviiii...clar, mai sunt multe simptome de la individ la individ, dar cel mai important e ca iti da si stari de paranoia, de inchipuiri anormale in care poti ajunge chiar sa te crezi..dinozaur :) intelegeti voi ce vreau sa spun, ca doar sunteti cititori destepti si sigur ati trecut prin astfel de stari....aaa si am ajuns la concluzia ca de aia a fost Eminescu mare poet...cred ca suferea tareee muuult...dar eu totusi, nu vreau sa ajung ca e, tot mai bine dinozaur :)
"Problema" pe care o impartasesc cu voi astazi,  la o cafea, cu simptomele de mai sus, e legata de tristete, ca doar despre asta vb aici. Am impresia ca specia umana, nu mai stie sa fie fericit, sa iubeasca! Aud peste tot doar cupluri nebune de dragoste dar se impaca si se despart de parca e simplu ca si o calatorie cu metroul...aud de oameni ce sunt tot mai mult tradati pentru ca deh, au nevoia de zbucium in viata lor, de traire magica, de suspans, de nebunie, adica nu ei, cei care tradeaza...dar v-ati prins voi! Aud de cupluri ce se inteleg bine, sunt fericiti dar...daaar...cauta motive sa, sa traiasca!!! sa simta ca traiesc..cauta mici motive de suferinta, ca nha puii lor, nu poate fi numai bine..e boring (din engleza vine cuvantul asta, il googalitzi voi)...fratilorrr ce naiba? Inteleg ca DA, contemporaneitatea asta e tot mai intensa, masinile sunt tot mai performante - si deci- scumpe, suntem tot mai in viteza sa traim, suntem tot mai in viteza sa simtim, nu avem timp sa muncim, dar chiar si fericirea asta trebuie facuta in viteza? Chiar si fericirea are nevoie de atata tehnologie din vremurile noastre? Bine...daca voi vreti...atunci da..nu veti fi fericiti daca nu reusiti sa va certati zilnic doar pt a verifica cum sta treaba cu impacarea, nu veti fi fericiti daca nu inselati doar pentru a fi ..nush aici...nu veti fi fericiti daca sunteti fericiti dar e cam plictisitor pentru ca nu va certati...adica linistea, nu e fericire, ca doar ea, nu mai face parte din zbuciumul zilelor de azi :)))
Sigur mai sunt si altele....nu am chef de ele acum, ma pregatesc sa fiu...fericita!!! Oare ce definitie are pentru mine fericirea???
Va las sa va ganditi la voi! Sa traiti, sa simtiti, sa zambiti...sa fiti fericiti!!! da???si imi povestiti voi ce inseamna pentru voi asta....

O cafea de cafea!!!




3 comentarii:

  1. Pt mine fericirea a insemnat iubire. Sa iubesc din sufletul, cu toata inima. O iubire ca un foc ce ma arde inauntru, de aceea sa fiu nevoit sa directionez iubirea spre EA, ca sa nu fiu un "puiut dulce" prajit crocant...
    Dar cum EA nu mai e nicaieri, nu mai am spre cine sa imi directionez iubirea, de aceea focul din launtrul meu ma va arde, ma va consuma, si va ramane doar cenusa si scrum... Cenusa a ceea ce a fost candva fericirea mea... inima mea... Stiu ca sentimentele sunt generate undeva in creier, de aceea din cauza durerii, neuronii aia au murit. Nici o grija, mai sunt alte milione care sa le ia locul. Dar ce au purtat neuronii aceia, a fost ceva cu adevarat special... Ceva ce nu va mai exista. Ce inseamna pt mine fericire? Nimic...

    RăspundețiȘtergere
  2. si pentru mine fericirea s-a schimbat intr-o secunda...a ajuns sa fie minciuna toata fericirea....iar acum incet, incet...chiar daca inca ma minte...chiar daca....offf inca il iubesc din toata inima...fericirea inseamna...nimic si pentru mine....o voi transforma in nimic....voi invata sa traiesc fara el, chiar daca acum nu pot, EL inca e TOTUL pentru mine...inca inseamna FERICIREA mea...dar a plecat...si va veni si ziua in care va regreta, in care isi va da seama ca eram sau daca nu eram puteam fi TOTUL pt el...

    RăspundețiȘtergere
  3. pt mine fericirea poate insemna sa pot sa fiu alaturi de cineva de care imi pasa desi nu ne leaga nimic concret,poate doar povesti de viata cat de cat asemanatoare.Fericirea poate izvori din speranta....din speranta ca ,in sfarsit,aio intalnit o persoana altfel fata de cele cu care tu erai obisnuit pana acum....o persoana care ,prin simpla ei aparitie,sa iti arate ca se poate tot ceea ce la un moment dat ai incetat sa mai speri a fi posibil.Poti sa gasesti fericirea in orice...important e sa o gasesti,sa o faci sa apara si sa o cultivi,sa o intretii.Parte nefericita a fericirii este ca nu mai stim sa fim fericiti chiar si din lucruri banale;daca s-ar intampla acest lucru si momentekle in care am putea exclama"sunt fericit"ar deveni mai dese;tocmai de aceea,a stii sa fi fericit este o arta ,la fel cum o arta este si a stii sa faci p cineva fericit desi aceasta ultima parte este mai dificila.De ce?pt simplul fapul ca unii nu te lasa sa te apropii de ee,fie de teama,fie din lipsa de inteteres fata de persoana ta si multi alti de "fie".intrebarea care ti-o addresez la aceasta cafea savurata alaturi de tine,este urmatoarea:dc unora le este teama de fericire?de ce,daca au in jurul lor oameni deosebiti,nu "risca" sa incerce altceva?ne plangem multi dintre noi,chiar si eu,ca suntem nefericiti sau dezamagiti dar oare de cate ori in vietile noastre nu am luat un tren gresit?de cate ori nu am dat o sansa cuiva intr-un anume moment,unic poate(unic prin prisma faptului ca nu de f multe ori exista conjuncura ca acei doi oameni sa se mai intalneasca vreodata);sa stii ca e si sanatos sa fi nefericit( nu am zis ca e usor,frumos,sau de dorit)pt ca doar astfel simti ca traiesi...doar astfel arzi....doar astfel poti sa devi mai bun...doar astfel te evaluezi mai bine atat pe tine cat si p cei din jur;Peste toate,ramane strict la latitudinea noastra daca si cat de fericiti alegem sa fim;trebuie doar sa facem un exerciti de imaginatie si sa ne intrebam:"cum ar fi daca ...";de foarte multe ori fericirea este langa noi insa o lasam sa scape;eu unul am invatat asta si nu mai vreau sa repet greseala;pe restul ii invit sa invete din greselile altora...

    RăspundețiȘtergere