duminică, 21 octombrie 2012

Daca ai stii...

Daca ai stii de cate ori ti-am scris in minte versuri, ti-am scris romane intregi printre zambete...sau poate de cele mai multe ori am facut-o printre lacrimi, dar am facut-o de fiecare data iubindu-te, mai mult. Daca ai stii de cate ori m-am prefacut ca te cred, chiar daca ochii tai nu minteau, am facut-o doar ca sa iti arat ca sunt langa tine si vorbele nu conteaza decat faptul ca esti si tu unde sunt eu si impreuna putem trece peste orice alegem sa o facem. Daca ai stii de cate ori am ramas langa tine doar pentru ca stiam ca tu ai nevoie de mine, am facut-o doar pentru ca iubirea e o jertfa si jertfa pentru tine a fost cea mai frumoasa simtire. Daca ai stii de cate ori am vrut sa plec, doar pentru ca vroiam sa te ranesc pentru ca ma raneai, dar nu am plecat niciodata si am ramas de fiecare data...pt ca tu contezi pentru mine atat de mult....
Daca ai stii de cate ori m-am rugat, sa te iubesti prin ochii mei, sa te vezi prin ochii mei ca sa iti dai seama  ce poti ajunge sa insemni pt cineva.....daca ai invata sa te iubesti as fi cea mai fericita! Daca ai stii de cate ori singura mea dorinta era ca tu, da tu!!!!!! exact, tu!!! sa simti, sa iubesti, sa traiesti, sa lupti, sa faci TOTUL posibil. Daca ai stii....de ce nu poti sa te vezi prin ochii mei?? Tu esti atat de special, esti perfect, esti genial, esti o minune pe care Dumnezeu a decis sa o creeze, aici pe pamant pentru a fi fericit, acum tu alegi...cat de genial vrei sa fii? Cum vrei sa iti fie fiecare dimineata? Cum vrei sa iti fie viata? Cum vrei sa iubesti? Cum vrei sa traiesti? Cum vrei sa ....daaa, nu fii prostut!!! Tu alegi! Esti singurul care poate alege pentru tine! As vrea sa te invat sa alegi, as vrea sa ma lasi sa fiu langa tine, as vrea sa iti spun ca totul e posibil si apoi sa demonstram teorii impreuna, as vrea sa iti arat cat e de bine sa nu te simti singur, cat e de minunat sa iubesti...sa iubesti o floare, sa iubesti o dimineata, sa iti iubesti ceasca de cafea, sa ajungi sa simti suprema iubire pentru familie, sa iti iubesti prietenii, sa ajungi sa ai linistea divina...iubirea....care e mai presus de toate....dar tu nu vrei sa stii....
Ziceai candva ca ma vei lasa sa te invat sa iubesti, pentru ca totul e atat de superficial...ziceai ca nimeni nu mai stie sa iubeasca, nimeni nu mai stie sa simta si ti-am zis atunci, ca te voi invata sa iubesti, oare iti mai aduci aminte? Si ma intreb...oare am reusit sa te fac sa iubesti, macar o secunda??? Stii de ce te intreb? Pentru ca eu, m-am simtit iubita, uneori pentru o clipa, uneori pentru o noapte intreaga, uneori o saptamana....sau oare nu m-am simtit deloc pentru ca da, de fapt, uneori nu am simtit nimic...uneori am simtit totul...poate ma minteam singura...ma minteai si tu...dar ce minciuni frumoase....
Daca ai stii spune-mi si mie cand vom invata sa iubim sau cand e iubire adevarata??? Cred ca stiu eu...iti spun eu, atunci cand pt el/ea esti dispus sa renunti la orice inseamna frica, orgoliu, incapatanare, egoism, si nu in ultimul rand sa renunti uneori la tine...doar pt fericirea celuilalt....as renunta la mine de o mie de ori intr-un minut doar sa te vad zambind....sa stiu ca esti fericit...de fapt o fac chiar acum,...renunt in fiecare secunda la mine, la fericirea mea - care inseamni tu , renunt la tine- doar pt ca pentru tine fericirea inseamna altceva....si renunt cu fiecare secunda la mine,...doar pentru ca asa ai ales sa fi fericit, fara mine! Si da, meriti toata fericirea din lume, meriti iubire, meriti totul...daca ai stii....




2 comentarii:

  1. E greu sa dai indicatii celui care scrie, e bn sa-l lasi sa o faca asa cum simte si cu siguranta maturitatea randurilor scrise o sa se vada pe parcurs tare placut. Dar parerea o sa ti-o spun cu drag...
    Imi place cum ai descris in prima parte idealul, dar imi place si mai mult cum te-ai oprit din a o face.. "acum tu alegi...cat de genial vrei sa fii?"
    Apoi timid il lasi sa fie responsabil de viata lui spunandu-i parca in joaca: "Cum vrei sa ....daaa, nu fii prostut!!! Tu alegi! Esti singurul care poate alege pentru tine!", dar imediat dupa linistea glasului tau te transformi in sentimentul numit iubire, prin care il ajuti, ii deschizi viitotul spiritual.
    Dar imediat dupa astea brusc apar reprosurile, indoielile pe care sincer le asteptam la final si m-ai surprins placut.
    Ador partea in care tu ii ceri ajutor "Daca ai stii spune-mi si mie cand vom invata sa iubim sau cand e iubire adevarata???" dar numai pt o clipa caci imediat apelezi iar la sentimentele vechi, de care nu te poti desprinde si bine faci...
    Incheierea e zbuciumata, iti da impresia de liniste, de placere dar ai reusit sa faci din "daca ai stii" cutremurul ce inchide povestea..
    Felicitari, imi place cum scrii, mi-ai trezit fiecare sentiment cu aceste randuri, parca as fi fost la o cafea cu Gianina... te pup si continua cu drag. :** Dani TDY(:

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase aceste cuvinte. Iti multumesc din suflet pentru ca mi-ai trimis acest blog ca sa-l citesc. Esti o scriitoare foarte buna. Slefuieste acest diamant pana il faci sa straluceasca. Te felicit si iti multumesc inca odata pentru aceste cuvinte frumoase pe care le-am citit. O noapte frumoasa si un somn pufos iti doresc! Cu drag si respect, Florin Galis

    RăspundețiȘtergere